معیار و شاخص های انتخاب سرگروه
معیاروشاخص های انتخاب سرگروه – سال تحصیلی 93-92
مدارج تحصیلی وتخصصی 25امتیاز |
عوامل |
شرح |
امتیازمکتسبه |
حداکثرامتیاز |
مدرک تحصیلی |
دکترا |
|
8 | |
فوق لیسانس |
|
6 | ||
لیسانس |
|
3 | ||
دوره های آموزشی- تخصصی
|
هر30ساعت یک امتیاز مرتبط بارشته وفعالیت های عمومی گروه های آموزشی |
|
8 | |
سوابق علمی 25امتیاز |
عضویت درانجمن های علمی |
هرانجمن 5/1امتیاز |
|
5/4 |
مسولیت های علمی |
دبیری یاعضویت شورای اجرایی-انجمن ها- سردبیری- مدیر مسول-نشریات- عضوکمیته علمی کنفرانس ها (هرمورددوامتیاز) |
|
4 | |
ارایه مقالات |
ارایه مقالات درکنفرانس ها- مجلات (هرمورد5/1امتیاز) |
|
5/4 | |
آثارتحقیقات- تالیفات |
مطابق رای گروه اندیشی ، بررسی آثاروتالیفات اداره کل |
|
8 | |
شرکت درکنفرانس ها و همایش های علمی |
هرمورد1امتیاز |
|
4 | |
تجربیات حرفه ای 25امتیاز |
سابقه کار(حداقل 5 سال تدریس تخصصی) |
هرسال1امتیاز |
|
15 |
سوابق تخصصی آموزشی |
مرتبط بارشته درسی |
|
5 | |
سابقه کاردرگروه اداره مناطق/اداره کل |
سرگروه منطقه/ناحیه/شهرستان هرسال 1 امتیاز اداره کل هرسال 2 امتیاز |
|
5 | |
معیارهای عمومی 25امتیاز |
خلاقیت ونوآوری |
|
|
4 |
آشنایی وفعالیت دربرنامه های پژوهشی |
|
|
5 | |
احساس مسولیت |
|
|
5 | |
آشنایی با کامپیووتر واینترنت |
|
|
5 | |
آشنایی باروشهای تدریس وارزشیابی |
|
|
2 | |
آشنایی با آیین نامه های آموزشی |
|
|
2 | |
شرکت درجشنواره روش تدریس |
|
|
2 | |
جمع |
|
100 |
نام ونام خانوادگی : رشته تحصیلی : شماره تماس: